Krémové rizoto z bulguru


Ahojte,
dnes tu pre vás mám recept na jedno z mojich najobľúbenejších jedál a tým je rizoto. Zbožňujem najmä talianske krémové rizotá. Snažím sa ich vždy nejak spestriť. 
Tak ma v jeden deň napadlo, čo tak vyskúšať rizoto z bulguru?
Dopadlo to nad moje očakávania, veľmi chutné, jednoduché a veľmi rýchle jedlo.

Postup je veľmi jednoduchý.
Najprv som si na olivovom oleji spenila cibuľku do zlatista, pridala som na kocky nakrájanú mrkvu a potom bulgur. Trošku som opiekla a zaliala horúcim vývarom, okorenila osolila. Takto postupne som stále dolievala vývar až kým nebol bulgur skoro mäkký. Pred koncom som dala na kocky nakrájanú cuketu (pretože sa rýchlo uvarí) ochutila kari korením, zasypala parmezánom.
Odstavila som z platničky a na záver som dala maslo aby rizoto bolo fajné krémové.
Vyskúšajte, je to mňamka.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

26 Faktov o mne

Tagliatelle s hubovou omáčkou a mäsové guľky so syrom

Avokádový puding