26 Faktov o mne

1. Volám sa Patrícia, priatelia a známi ma volajú Paty.
2. Mám 28 rokov, som v znamení blíženci.
3. Pochádzam z malebnej dedinky na Liptove, blízko mesta Ružomberok. Je to Likavka. Zaujímavosťou je, že tu máme aj hrad - Likavský hrad.


4. Žijem s maminou v rodinnom dome.
5. Mám mladšiu sestru Dominiku, ktorá je odo mňa mladšia o 7 rokov.
6. Milujem psov, mám 2 - ratlíka a čivavu.
7. Študovala som na hotelovej akadémii, výučný list mám z odboru kuchár.
8. Chvíľku som študovala na vysokej škole v čechách, ale štúdium som neukončila.
9. Varenie beriem ako koníček, rada vo varení experimentujem.
10. Pečenie nie je mojou silnou stránkou, ale keď sa donútim rada niečo jednoduché upečiem.
11. Milujem cestoviny, krémové polievky a rôzne zeleninové šaláty. Minulý rok som sa stala milovníkom sushi.
12. Priam neznášam kokos a hrozienka. Keď som bola malá hrozienka som vyberala aj z vianočky.
13. Od tretej triedy na základnej škole nosím okuliare.
14. Mám 3 tetovania a určite s tým nekončím. Na obrázku je tetovanie, ktoré mám spoločne s mojou sestrou.
15. Mám aj piercing v nose, pred časom som mala jeden aj v brade.
16. Keď som bola malá, bola som kučeravá blondína.
17. Milujem smiech, môj je veľmi špecifický, hlasný a nákazlivý.
18. Som zaťažená na techno hudbu. Zbožňujem Dj Tiesta. Minulý rok v decembri som mala možnosť zažiť ho naživo. Bol to neopísateľný zážitok.
19. Momentálne pracujem ako predajca v obchode s plavkami vo vodnom parku v Bešeňovej.
20. Som spoločenský človek ale v cudzom prostredí som ako šedá myška. Som Hanblivá.
21. Pravých priateľov mám len pár ale držím si ich pri sebe už pár rokov. 
22. Som nezadaná, na chlapov mám smolu.
23. Neviem tancovať, ale rytmus mám. 
24. Minulý rok som rapídne zmenila účes z dlhých vlasov na veľmi krátke.
25. V budúcnosti by som chcela viac cestovať, vďaka strednej škole som sa dostala do Španielska, kde som prvý krát videla more a do Talianska.
26. Milujem žlté tulipány.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Tagliatelle s hubovou omáčkou a mäsové guľky so syrom

Avokádový puding