Cviklovo - kakaové brownie

Mala som strašnú chuť na nejakú sladkú maškrtu, tak som na internete hľadala rôzne recepty. Chcela som nájsť niečo, čo bude kúsok zdravšie. Keď som našla tento recept z červenej cvikly, neodolala som. Musím sa priznať, že veľmi rada varím ale pečenie nie je mojou silnou stránkou. :)

Veľmi ma potešilo, keď sa mi koláč podaril. Úžasne vypadal, rozvoňal celú kuchyňu a chutil neskutočne dobre.

Neváhaj vyskúšať!


Budeš potrebovať:
  • 250 gramov červenej repy (cvikla) 
  • 200 gramov horkej čokoláda - min. 70% kakaovej hmoty 
  • 4 polievkových lyžíc uvarenej kávy 
  • 85 gramov kokosového oleja 
  • 5 ks vajec 
  • 5 PL kakaového prášku 
  • 1 balík prášku do pečiva 
  • 100 gramov hnedého cukru
  • štipka himalájskej soli
  • lesné ovocie
  1. Uvaríš si cviklu a rozmixuješ ju. Roztopíš si čokoládu na kokosovom oleji. Medzičasom uvaríš kávu a pridáš do rozpustenej čokolády. Oddelíš si žĺtka od bielok. Čokoládu necháš minútku vychladnúť a veľmi pomaly žĺtka zašľahávaš do čokolády. Primiešaš cviklu, kakao a prášok do pečiva. Vyšľaháš sneh z bielkov, pridáš štipku soli a postupne primiešavaš cukor následne prileješ do kakaovej hmoty a vyleješ na plech vystlaný papierom na pečenie. Na záver dáš piecť do rúry vyhriatej na 180 stupňov Celzia približne 40 až 45 minút.
Ja som k tomu ešte pridala lesné ovocie na karameli. A to bolo čerešničkou na torte. :)

Prajem dobrú chuť!

Nezabudni mi napísať, či ti chutil a pochváliť sa svojou fotkou. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

26 Faktov o mne

Tagliatelle s hubovou omáčkou a mäsové guľky so syrom

Avokádový puding